Esta Página em Português  

Go to: Main Menu, Content, Options, Login.

Contextual Help  
home
Start > Programmes > Disciplinas > DESP30012
Main Menu
Authentication





Esqueceu a sua senha de acesso?

Sports Economics and Marketing

Scholar Year: 2014/2015 - 1S

Code: DESP30012    Acronym: EMD
Scientific Fields: Ciências do desporto

Instance: 2014/2015 - 1S

Responsible unit: Science and Technology

Courses

Acronym N. of students Study Plan Curricular year ECTS Contact hours Total Time
DESP 36 Study Plan 6,0 72 162,0

Teaching - Hours

Contact hours: 4,8

Type Teacher Classes Hours
Contact hours Totals 1 4,80
César Costa   4,80


Teaching - Responsibilities

TeacherResponsability
Paulo Alexandre Correia NunesHead

Teaching weeks: 15

Teaching language

Portuguese

Aims

Contents


Bibliography

Bibliografia:
Eilglier, P., Langerard, E., (1998): Servunction, A Gestão Marketing de Empresas de Serviços, Mc Graw-Hill.
Lendrevie, J.; Lindon, D.; Dionísio, P.; Rodrigues, V. (2004). Mercator XXI– Teoria e Prática do Marketing. 10ª edição. Lisboa: Publicações Dom Quixote.
Mullin, B.; Hardy, S.; Sutton, W. (2004) Marketing Esportivo. 2ª Edição. S. Paulo: Editora Artmed
Albrecht, K., Bradford, L., (1992): Serviços com Qualidade, A Vantagem Competitiva, Makron Books
Mintzberg, H., (1995): Estrutura e Dinâmica das Organizações, Col. Gestão e Inovação, Publicações Dom Quixote
Correia A.; Costa, C.; Mamede, P.; Sacavém, A. (2000). Serviços de Qualidade no Desporto: Piscinas, Polidesportivos e Ginásios. Manual do Ciclo de Acções de Formação. Lisboa: Centro de Estudos e Formação Desportiva, Secretaria de Estado do Desporto.

Options
Página gerada em: 2024-05-20 às 19:33:54