|
Marketing Project
Scholar Year: 2023/2024 - 1S
Code: |
LMKT20611 |
|
Acronym: |
PROJMK |
Scientific Fields: |
Marketing |
Courses
Acronym |
Nº of students |
Study Plan |
Curricular year |
ECTS |
Contact hours |
Total Time |
LMKT |
57 |
Study Plain |
3º |
6,0 |
60 |
162,0 |
Teaching language
Portuguese
Objetivos de aprendizagem
Contents
Software
B-ON
Proquest
https://bibliotecas.ips.pt/recursos-online
https://moodle.ips.pt/2324/course/view.php?id=2200
Keywords
Social sciences > Economics > Marketing > International marketing
Social sciences > Economics > Marketing > Advertising
Social sciences > Economics > Marketing
Assement and Attendance registers
Description |
Type |
Tempo (horas) |
End Date |
Attendance (estimated) |
Classes |
55 |
|
|
Total: |
55 |
Main Bibliography
Sarmento, Manuela;Guia Prático sobre Metodologia Científica, 2ª Ed. Univ. Lusíada Editora, 2008 |
Frada, João José ;Guia Prático para a Elaboração e Apresentação de Trabalhos Científicos, Editora Cosmos, 1997 (7ªed) |
Eco, Humberto;Técnicas y Procedimientos de Investigación, Estúdio y Escritura, GEDISA Barcelona, 1982 |
Kotler, P., Kartajaya, H., Setianwan I. ;Marketing 5.0: tecnologia para a humanidade, Actual, 2021 |
Fernandes, António J. ;Métodos e Regras de Elaboração de Trabalhos Académicos e Científicos, Porto Editora, 1995 |
|
|