A Ajuda Contextual não se encontra disponível
Início > Notícias

Destaques - Primeira Página

Feed Atom Feed RSS

Novidades que deram entrada no SDI

Feed Atom Feed RSS
  • Preparing informal science educators
  • Patrick, P. G. (Ed.). (2017). Preparing informal science educators: perspectives from science communication and education. Netherlands: Springer. "This book provides a diverse look at various... [ + ].

• Environmental and sustainability education in teacher education
  • Karrow, D. D., & Digiuseppe, M. (Eds.). (2019). Environmental and sustainability education in teacher education: canadian perspectives. Cham: Springer. "This book was inspired by the inaugural... [ + ].

• International perspectives on the theory and practice of environmental education
  • Reis, G., & Scott, J. (Eds.). (2018). International perspectives on the theory and practice of environmental education: a reader. Cham: Springer. "The present book shares critical perspectives... [ + ].

• COOPEDU IV - Cooperação e Educação de Qualidade, 08-09 novembro 2018
  • Barreto, M. A., Carvalho, C., & Santos, F. (Coords.). (2019). COOPEDU IV - Cooperação e Educação de Qualidade, 08-09 novembro 2018: livro de atas. (1ª Ed.). Lisboa: ISCTE - Instituto... [ + ].

• Sign language in action
  • Napier, J., & Leeson, L. (2016). Sign language in action. (1ª Ed.). New York: Macmillan. "This book defines the notion of applied sign linguistics by drawing on data from projects that have... [ + ].

• Creative schools
  • Robinson, K., & Aronica, L. (2016). Creative schools: the grassroots revolution that's transformation education. New York: Penguim Books. "A revolutionary reappraisal of how to educate our... [ + ].

• Projecto Fénix
  • Alves, J. M., & Moreira, L. (Org.). (2011). Projecto Fénix: relatos que contam o sucesso. Porto: Faculdade de Educação e Psicologia da Universidade Católica Portuguesa. "O Programa Mais Sucesso... [ + ].

• Ensino superior
  • Noutel, A., Brutten, E., Pires, G, & Huet, I. (Orgs.). (2012). Ensino superior: saberes, experiências, desafios. João Pessoa: Ideia. "Através desta obra, o leitor tem em suas mãos um conjunto... [ + ].

• What journalism could be
  • Zelizer, B. (2017). What journalism could be. Cambridge: Polity Press. "What Journalism Could Be asks readers to reimagine the news by embracing a conceptual prism long championed by one of... [ + ].

• Desigualdades no sistema educativo
  • Diogo, A. M., & Diogo, F. (Orgs.). (2013). Desigualdades no sistema educativo: percursos, transições e contextos. Lisboa: Mundos Sociais. "Nas últimas décadas o sistema educativo português foi... [ + ].

Suportes de Informação