|
Corporate Communication and Marketing
Scholar Year: 2014/2015 - 1S
Code: |
LAIS303 |
|
Acronym: |
CEM |
Scientific Fields: |
Ciências da Comunicação |
Instance: 2014/2015 - 1S
Courses
Acronym |
N. of students |
Study Plan |
Curricular year |
ECTS |
Contact hours |
Total Time |
ANIM |
29 |
Study Plan |
3º |
5,0 |
60 |
135,0 |
Teaching - ResponsibilitiesTeacher | Responsability |
---|
Maria Alcina Velho Dourado da Silva | Head |
|
Teaching language
Portuguese
Aims
Contents
Keywords
Social sciences > Communication sciences > Business communication
Social sciences > Communication sciences > Science communication
Social sciences > Economics > Marketing > Advertising
Social sciences > Communication sciences > Public relations
Social sciences > Economics > Consumer economics > Consumer studies
Social sciences > Economics > Social economics
Social sciences > Economics > Marketing
Assement and Attendance registers
Description |
Type |
Tempo (horas) |
End Date |
Subject Classes |
Classes |
60 |
|
|
Total: |
60 |
Main Bibliography
AZEVEDO, Carlos; FRANCO, Raquel; MENESES, João Wengorovius;Gestão de Organizações sem fins lucrativos – o desafio da inovação social, Grupo Editorial Vida Económica, 2010 |
CAETANO, Joaquim, Rasquilha, Luís;Gestão da comunicação, Quimera, 2005 |
KOTLER, Philip;Marketing para organizações que não visam o lucro, Atlas, 1978 |
LENDREVIE, Jacques, Lindon, Denis, Dionísio, Pedro, Rodrigues, Vicente;Mercator XXI, Teoria e Prática do Marketing, Publicações D. Quixote, 2004 |
Bibliografia complementar e documentação de apoio: poderá ser disponibilizada ao longo da leccionação da disciplina nas aulas, junto dos serviços de papelaria da Escola e/ou através da plataforma de ensino a distância da ESE.
|
|