|
Corporate Communication
Scholar Year: 2015/2016 - 2S
Code: |
CS100009 |
|
Acronym: |
CE |
Scientific Fields: |
Ciências da Comunicação |
Instance: 2015/2016 - 2S
Courses
Acronym |
N. of students |
Study Plan |
Curricular year |
ECTS |
Contact hours |
Total Time |
CS |
51 |
Study Plan |
1º |
5,0 |
60 |
135,0 |
Teaching - ResponsibilitiesTeacher | Responsability |
---|
Maria Alcina Velho Dourado da Silva | Head |
|
Teaching language
Portuguese
Aims
IN UPDATE
Contents
Keywords
Social sciences > Communication sciences > Science communication
Social sciences > Communication sciences > Business communication
Evaluation Type
Assement and Attendance registers
Description |
Type |
Tempo (horas) |
End Date |
Attendance (estimated) |
Classes |
64 |
|
|
Total: |
64 |
Main Bibliography
Caetano, Joaquim, Rasquilha, Luís ;Gestão da comunicação, Quimera, 2005 |
Lendrevie, Jacques, Lindon, Denis, Dionísio, Pedro, Rodrigues, Vicente;Mercator XXI, Teoria e Prática do Marketing, Publicações D. Quixote, 2008 (ou versãomais recente) |
Bibliografia complementar e documentação de apoio: poderá ser disponibilizada ao longo da leccionação da disciplina nas aulas, junto dos serviços de papelaria da Escola e/ou através da plataforma de ensino a distância da ESE.
Observations
From the list of recommended works stand out at least the following:
. Caetano, Joaquim, Rasquilha, Luís (2005) Gestão da comunicação, Quimera, 2ª ed.
. Lendrevie, Jacques, Lindon, Denis, Dionísio, Pedro, Rodrigues, Vicente (2008) Mercator XXI, Teoria e Prática do Marketing, Publicações D. Quixote, 11ª Ed., Lisboa.
|
|