|
Public Relations and Advertising
Scholar Year: 2015/2016 - 2S
Code: |
OP00030 |
|
Acronym: |
RPP |
Scientific Fields: |
Ciências da Comunicação |
Instance: 2015/2016 - 2S
Courses
Acronym |
N. of students |
Study Plan |
Curricular year |
ECTS |
Contact hours |
Total Time |
CS |
4 |
Study Plan |
2º |
5,0 |
|
|
Teaching - ResponsibilitiesTeacher | Responsability |
---|
Maria Alcina Velho Dourado da Silva | Head |
|
Teaching language
Portuguese
Aims
Contents
Keywords
Social sciences > Economics > Consumer economics > Consumer studies
Social sciences > Communication sciences > Public relations
Social sciences > Economics > Marketing > Advertising
Social sciences > Communication sciences
Assement and Attendance registers
Description |
Type |
Tempo (horas) |
End Date |
Attendance (estimated) |
Classes |
64 |
|
|
Total: |
64 |
Main Bibliography
Cabrero, José Daniel Barqueiro; Cabrero, Mario Barquero;O livro de ouro das Relações Públicas, Porto Editora, 2001 |
Brochand, Bernard; Lendrevie, Jacques; Rodrigues, Joaquim Vicente; Dionísio, Pedro;Publicitor, Porto Editora, 2001 (ou a versão mais recente) |
Complementary Bibliography
Lendrevie, Jacques; Lindon, Denis; Dionísio, Pedro; Rodrigues Vicente;Mercator XXI, Teoria e Prática do Marketing, Publicações D. Quixote, 2004 (ou a versão mais recente) |
Bibliografia complementar e documentação de apoio: poderá ser disponibilizada ao longo da leccionação da disciplina nas aulas, junto dos serviços de papelaria da Escola e/ou através da plataforma de ensino a distância da ESE. |
|
|