Esta Página em Português  

Go to: Main Menu, Content, Options, Login.

Contextual Help  
home
Start > Programmes > Disciplinas > OP00030
Main Menu
Authentication





Esqueceu a sua senha de acesso?

Public Relations and Advertising

Scholar Year: 2015/2016 - 2S

Code: OP00030    Acronym: RPP
Scientific Fields: Ciências da Comunicação

Instance: 2015/2016 - 2S

Responsible unit: Communication and Language Sciences

Courses

Acronym N. of students Study Plan Curricular year ECTS Contact hours Total Time
CS 4 Study Plan 5,0

Teaching - Hours

Contact hours: 4

Type Teacher Classes Hours
Contact hours Totals 1 4,00
Alcina Dourado   4,00


Teaching - Responsibilities

TeacherResponsability
Maria Alcina Velho Dourado da SilvaHead

Teaching weeks: 15

Teaching language

Portuguese

Aims

Contents

Keywords

Social sciences > Economics > Consumer economics > Consumer studies

Social sciences > Communication sciences > Public relations

Social sciences > Economics > Marketing > Advertising

Social sciences > Communication sciences


Assement and Attendance registers

Description Type Tempo (horas) End Date
Attendance (estimated)  Classes  64
  Total: 64

Main Bibliography

Cabrero, José Daniel Barqueiro; Cabrero, Mario Barquero;O livro de ouro das Relações Públicas, Porto Editora, 2001
Brochand, Bernard; Lendrevie, Jacques; Rodrigues, Joaquim Vicente; Dionísio, Pedro;Publicitor, Porto Editora, 2001 (ou a versão mais recente)

Complementary Bibliography

Lendrevie, Jacques; Lindon, Denis; Dionísio, Pedro; Rodrigues Vicente;Mercator XXI, Teoria e Prática do Marketing, Publicações D. Quixote, 2004 (ou a versão mais recente)
Bibliografia complementar e documentação de apoio: poderá ser disponibilizada ao longo da leccionação da disciplina nas aulas, junto dos serviços de papelaria da Escola e/ou através da plataforma de ensino a distância da ESE.
Options
Página gerada em: 2024-05-09 às 02:57:53